poniedziałek, 2 listopada 2015

Project tydzień 9

57/365 
Przygotowania do Halloween ciąg dalszy...
58/365 
Wieelka amerykańska flaga na skrzyżowaniu. Mówiłam już, że uwielbiam tutaj prowadzić? :D
59/365
Prawdziwa jesień. Kolorowe drzewa wyglądają przepięknie ;D
60/365 
Ostatnio w szkole prezentowałam jak upiec ciasteczka na Halloween. Oto efekty ;D
  61/365 
Na ławeczce w Princeton. Nie ma to jak wygrzewać się na słońcu.. 
62/365 
Przeeesłodkie cupcakes. Cukier z cukrem wymieszany..
63/365

A tak prezentowałam się na halloween. Jak myślicie kim byłam? ;D




2 komentarze:

  1. Nie oglądam horrorów raczej, więc nie kojarzę kim byłaś, ale efekt zniewalający. Mam nadzieję, że będzie mi dane spędzić kiedyś Halloween w Stanach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow super przebranie na Halloween, na pewno nie zapomniany czas :) Pozdrawiam :)
    www.paulaintheusa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń