czwartek, 29 stycznia 2015

Cześć!

Cześć! Jestem Kamila, mam 21 lat i zamierzam zostać au pair w  USA.
Moja pierwsza możliwa data wylotu to 06.04.2015. Wczoraj 28.01 o godzinie 00:31 został otwarty mój room.
I tu uwaga... Po trzech godzinach od otwarcia zgłosiła się pierwsza rodzina. Gdyby tego było mało, 20 minut po pierwszej rodzinie pojawiła się druga! Cały czas nie mogę w to uwierzyć, ale staram się zachować spokój. To byłoby za piękne, aby tak szybko mi poszło ;)

MATCH#1
Dziewczynka 19 miesięcy
Houston, Texas
Host mum menager, host dad analityk
Mają psa i kota
Mała chodzi dwa razy w tygodniu do przedszkola
Często jeżdżą na festiwale muzyczne i kempingi, lubią gotować
Miałabym własny samochód
Ogólnie bardzo podoba mi się ta rodzina ;)
Zobaczymy jakie będzie moje wrażenie po jutrzejszej rozmowie z nimi.

MATCH#2
Trójka dzieci
chłopiec 5 miesięcy, chłopiec 2 lata, dziewczynka 4... i do tego jeszcze pies
Pittsburgh, Pennysylvania, ale przeprowadzają się na wieś na farmę
Host mum architekt, host dad ma własną działalność
Powiem szczerze nie jestem zainteresowana tą rodziną ze względu na wiek dzieci i lokalizacje.
Mimo to musiałam im odpisać i umówiliśmy się dzisiaj na rozmowę.
Dam znać jak poszło ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz