czwartek, 11 czerwca 2015

Mecz bejsbola

W zeszłą niedziele około 200 au pairek z okolic NYC 
spotkało się na meczu bejsbola na stadionie Jankesów. Mnie też nie mogło zabraknąć ;) Pierwszy raz byłam na takim meczu. Stadion zrobił na mnie pozytywne wrażenie, ale sama gra...hmm Moze gdybym lepiej znała zasady to byłoby to bardziej emocjonujące ;D Nie mniej jednak dobrze się bawiłam.

Stadion z zewnątrz

Jak widać był pełen

Mistrz drugiego planu;D


Dwie Sylwie i ja. Wszystkie au pair w cenie biletu dostały czapeczki ;)

                                   Itzen też tam była ;)


Po meczu grzechem byłoby nie pospacerować po NYC


Na koniec zdradzę Wam, że 17 lipca zaczynam wakacje!! Chyba kroi się jakiś trip LA, Las Vegas, Grand Canyon i te sprawy. Szczegóły wkrótce ;D





4 komentarze:

  1. Wakacje w Ameryce? Czy może być coś piękniejszego ? z pewnością nie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze chwilka i wakacje! :) aa mecz musiał być super :) Pozdrawiam :)

    www.paulaintheusa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych wakacji!! Ja mam miesiąc po Tobie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna czapka, moje marzenie ;-) Może kiedyś się spełni... hi hi

    OdpowiedzUsuń